• ↓
  • ↑
  • ⇑
 
16:48 

for (; ;);

Знайшов в себе на поличці книгу Стівена Кінга "Буря Століття".

Кому я її не віддаю такий довгий час? :3

Це я не зі зла чи жадоби, я просто забувся про неї.. ^^'


14:19 

for (; ;);

Я тут почитав рендомні дайрики. У людей такі якісь депресії однакові..

Їм всім просто не вистачає людини протилежної статі з деякими спільними інтересами. І все.

У мене ж все було крутіше.. =)


02:51 

Копіпаста.

for (; ;);
- Девушка, а что вы делаете сегодня вечером?
- Тээкс, дайте подумать.. А вечер – это со скольки?
- Нуу. Скажем с семи вечера.
- Вечер застанет меня в общественном транспорте.читать дальше

@темы: Копіпаста

01:45 

WHYYYYYYY..........??

for (; ;);

У мене тут дуже сумна історія.

 

Після того, як близько декількох годин посидів в інтернетах, зайшов в Аллоди і побачив, що щось вони сильно тормозять. Ставлю мінімалки. Ніби йде краще, але всеодно трішки притормажує (коли раніше все на максимальних налаштуваннях йшло). А потім чую запах гарячого металу, такий знайомий мені від татового паяльника. Дивлюся в системний блок, а кулер на відеокарті не крутиться і тому вона нагрілась до космічної температури. Компутер був негайно вимкнутий, відеоадаптер від"єднаний і оглянутий. Причиною цього став комок пилюки, який зібрався в суцільну м"ягку массу і застряг між лопастями. Витягши його, я підключив цей пристрій. Але він вже не працював. Сиджу зараз на встроєнній відеокарті, яка майже нічого не вмію. Сиджу в траурі.

 

Я ж тепер ні в що пограти не зможу..


@музыка: John5 - Requiem

@настроение: Жахливе.

23:01 

Хм..

for (; ;);

А найвеселіше і найцікавіше, коли ти сам. Коли вдома нікого, і ніхто не повинен в скорому часі приходити. Коли ти не привертаєш нічию увагу і сам не звертаєш увагу ні на що.


@музыка: Ости з Neverhood

@настроение: бувало й гірше.

02:46 

Тим, хто ще не бачив..

for (; ;);

21:53 

...

for (; ;);

А сьогодні, Зелл був закритий в кімнатці ~1.5-1.5м з двома дівчатами десь хвилин 30+. Не буду про це писати дуже детально, оскільки Авалок розповість це ж в себе на дайрах. Але там точно грали в щось на роздягання і була фраза: "А мій перший раз був з Дейдре, Вікою і Амандою під дверима."

 


21:00 

Robot Chicken

for (; ;);

Обоже. Це така хрєнь. Як ви можете його дивитись?

Там же лише один прикольний момент на серію.. -_-"


21:16 

for (; ;);

В скайпі мене звуть Olred Crown, як персонажа, яким я граю в ДнД, бо заради цього я й зареэструвався там. Більше я скайп ні для чого не використовую.

Але недавно мені, блджад, написали. І тепер я не маю ані найменьшого поняття, що б написати. -_-"

Any ideas?

 

[20.10.2009 22:57:58] Jacqueline Garcia: Heyy, I was browsing people near me and i came across your page, and you seemed interesting ;)
[20.10.2009 23:06:36] Jacqueline Garcia: I'm not crazy about Skype though ... want to see my picture and profile?
[20.10.2009 23:54:23] Jacqueline Garcia: Hello, u out there?
[20.10.2009 23:55:23] Jacqueline Garcia: k, well, I gotta jet. Maybe you'll come on the site l8r, and we can chat then. The site's www.thefriendbowl.com/?id=5060&profile=melissa5... my username is melissa5060. See you later!


@музыка: Прикріплено

22:40 

Machinarium

for (; ;);


Тільки що пройшов цю чудову гру.

Кращий квест ще з часів Неверхуда (Neverhood), яку я обожнював грати в дитинстві. Тільки в Неверхуді світ був пластиліновим, а тут щось роботичне і паропанково-сюрреалістичне. Намалювано все дуже гарно. Кожен скрін з гри - як якийсь арт, на який приємно дивитись оку. Правда, як на мене, гра трохи важкувата. Дуже багато уваги приділяється найменьшим деталям. Але вона варта уваги. Більш, ніж варта.






00:01 

for (; ;);

Цікаво. Коли погано, то не помічаєш нічого хорошого. Але коли добре, тоді чудово все. Може це й тимчасово, але й приємно. Зараз в мене настрій, як в Кроно на дайрах. ^^

 

 


@музыка: Ensiferum

@настроение: Ня! )

@темы: Більше позитиву, більше. Мвахаха..

22:22 

Життя іде по синусоїді - то вверх, то вниз, ближче то до нуля, то до одиниці. (с) я

for (; ;);
Життя нагадує гігантського далматинця. Коли ти знаходишся на темній плямі, ти не бачиш на горизонті нічого, крім поганого, прикрого і злого. Але коли ти опиняєшся на білому, ти бачиш, що хоча чорного навкруги є багато, але і доброго, прекрасного і чудового не меньше. Можна оглянутись назад, на те, що тебе так хвилювало раніше і посміятись зі своїх слабкостей. З того, яким ти вважав це важливим раніше. І піти вперед, все далі і далі пізнаючи світ, який хоч і одноманітний, але достатньо цікавий, якщо вміти дивитись.


P.s. Завтра всі бажаючі і маючі можливість запрошуються до мене на третю, аби подивитись "Завжди говори "так"".

01:30 

Нагромадження беззв"язаних речень.

for (; ;);

Ні, ну що це за фігня така?

(попереджаю зразу, нічого корисного для себе ви тут не найдете)

читать дальше


@музыка: Цікаво, чому нагромадження звуків іноді так цікавлять людей?

@настроение: Емоційний стан в данну секунду не виражає нічого особливого.

@темы: Монолог без сенсу і теми.

22:46 

for (; ;);

Завтра на четверту їду з класом в Одесу. Цієї ночі точно не висплюсь. Чекайте мене, якщо я хоч комусь там потрібен, аж в субботу.

 

 


А я так хотів в Острог.. т.т

22:31 

for (; ;);

Був сьогодні в клубі настольних ігр. Там була гра "Arkham Horror" по творам Лавкрафта. На французькій мові.

Грався з Антивільфом набоум. Було дуже весело, коли із ~20 перетасованих персонажів, мені попалась якась Аманда. -_-

 

А взагалі, дивуюсь з деяких людей. Їхав додому десь о пів на дев"яту в тролейбусі. Там якийсь хлопець, судячи з усього циган, років 16-17, намагався вкрасти в мене плеєр. Той старий, побитий. Все б нічого, якби я в цей момент його не слухав! Я так на нього глянув, спитав, чи більше нічого з моїх речей його не цікавить. Він, бідний, так злякався, що на наступній зупинці вилетів, як пуля.

 

Цікаво, доречі, як швидко змінюється настрій. Лише декілька днів назад так кішки на душі скребли, що несила зовсім. А тепер, все чудово, хочеться всім добра. ^^

А головне ж, нічого, власне, не сталось. Все так само жахливо, як і раніше. Але якийсь оптимізм з"явився, чи що.



Генератор кошачих мордочек
Ваше имя
image

все гадания на aeterna.ru

@музыка: Рендом підкинув пачку Ensiferum'a. А я, в принципі, не проти. =)

@настроение: Все добре. А завра буде ще краще. %)

21:45 

Audrey Kawasaki

for (; ;);

 

 

Далі

 


20:19 

1408

for (; ;);

Дивився сьогодні мегазачсьотний фільм Стівена Кінга - "1408". Аби його скачати, я сьогодні спав лише п"ять годин, але воно того було варте.

 

Обшарив першу сторінку гугля в пошуках нормальної рецензії. Не знайшов. Тому спробую в двох словах описати фільм з мінімальною кількістю спойлеру. =)

 

читать дальше

 

Взагалі, фільм мені чимось нагадав Куб. Він психоделічний і дуже цікавий. Дуже рекомендую його подивитись.

 

P.s. До того ж, по ньому вийде прекрасна рольовка, чи не так, Vincentous? :)


20:58 

Життя прекрасне. Пам"ятай це.

for (; ;);

Сьогодні ходив до однокласника в Берсерка грати.

В нього в ліфті, серед купи надписів маркером ("Fuck emo", "punks no dead', etc.), збоку був невеличкий надпис корректором "Жизнь прекрасна. Помни это". Мені дуже сподобалась ця фраза. Бо останнім часом, я став забувати про це. Адже попри все, життя прекрасне. Хоч які там невзгоди, хоча б що з тобою сталось, чорна стрічка закінчиться. І чим темніша вона була до цього, тим яскравішою і кращою очікує нас наступна.


@музыка: Наутілус

@настроение: В спробах переконати себе в тому, про що написав..

00:09 

for (; ;);

Сьогодні приходив на анімку. Жаль, що там не було людини, заради якої я власне і пішов, але було цікаво. Багато спілкувався з онімешнигами і настрій суттєво покращився. Мені явно сильно не вистачає спілкування з людьми.

Взагалі, в кого буде вільний час, заходьте до мну, бо самому сумно..


@музыка: Наутілус

@настроение: куди як краще, аніж останніми днями..

13:26 

T_T

for (; ;);
"4 марта в возрасте 69 лет от сердечного приступа скончался Эрнест Гэри Гигакс — человек, который придумал Dungeons & Dragons. Сын шведского иммигранта и американки, он любил играть с самого детства. В 1966 году Гигакс оказался у истоков Международной федерации варгеймеров (International Federation of Wargamers), созданной любителями военно-тактических настолок для содействия в издании новых игр. На следующий год Гэри собрал у себя дома в Лейк Женева два десятка знакомых игроков и провел мини-конвент, который потом стал ежегодным, получил название GenCon и со временем превратился в крупнейший в США фестиваль настольных игр и хобби.

В 1971 году Гэри Гигакс и Джефф Перрен разработали варгейм Chainmail, воссоздающий средневековые битвы с использованием миниатюр. Продолжая развивать игровую систему, Гигакс быстро понял, что рамки варгейма становятся тесны ему. Вместе с другим энтузиастом, Дэйвом Арнесоном, Гэри создал первую в мире ролевую игру, вышедшую в 1974 году под названием Dungeons & Dragons. Первый тираж — тысяча отпечатанных вручную копий — разошелся за девять месяцев. В 1977 году вышла новая версия настолки — Advanced Dungeons & Dragons.


За 30 лет к D&D приобщилось около 20 миллионов человек. Вышло несколько десятков видеоигр на основе этой ролевой системы, среди которых — такие хиты, как Neverwinter Nights и Baldur’s Gate. Без D&D не было бы World of Warcraft, Fallout, Final Fantasy — да и вообще ролевых игр, какими мы их сегодня знаем. Несмотря на то, что в 1985 году Гигакс покинул издававшую D&D компанию TSR, он до самого последнего времени занимался разработкой и реализацией самых разных ролевых проектов. И до самого последнего времени — до января, невзирая на проблемы с сердцем, — играл, еженедельно проводя партии в D&D...

Пожалуй, ни на какое другое событие многомиллионные ролевое движение не откликалось столь единодушно. Прощальные записи в дневниках. Изображения плачущих драконов. Светлые и печальные интернет-комиксы. Виртуальные поминки в многопользовательских играх. Даже такой гигант индустрии, как Blizzard, посвятил долгожданный патч для World of Warcraft памяти Гэри Гигакса. Много ли кого поминали — так?

Доброй дороги, Мастер."


А я про це дізнався лише сьогодні.. :"(


Дайрик

главная